Universidad Veracruzana
Mi UV Correo Estudiantes Egresados Académicos Administrativos Directorio
Sitio personal - Región Xalapa Martinez Cortes Jorge
Buscar
Cancelar
Buscar
Cancelar
Mi UV Correo Estudiantes Egresados Académicos Administrativos Directorio
  • Inicio
  • Proyectos
    • Producción Digital de Materiales en Línea con Software Gratuito.
    • Actividades de traducción con un enfoque en la transmisión del conocimiento y la cultura
    • Aula internacional
    • Biblioteca virtual de tecnología educativa
    • Celebremos la diversidad y la inclusión con arte y creatividad
    • Ciencia y educación
    • Competencias digitales docentes en el aprendizaje sustentable
    • Estado del conocimiento de las investigaciones sobre los procesos de enseñanza-aprendizaje de lengua
    • Exámenes de acreditación de Lengua Inglesa
    • La evaluación en línea como medio de adquisición del conocimiento
    • PERSPECTIVA DE GÉNERO EN LA EDUCACIÓN SUPERIOR: MÉXICO
    • Licenciatura a distancia en la enseñanza del inglés
    • Perspectiva de género en la educación superior México
    • Pláticas con egresados de éxito
    • Proyecto de materiales de apoyo para Inglés del área básica y de las licenciaturas
  • Trabajos de Investigación
  • Formación
  • Direcciones de Tesis
    • Challenges faced by English teachers at university during the emergency remote teaching
    • Effects of Contingency on Advanced level Students of the English degree of the Language Faculty of the University of Veracruz
    • An Experience with Children in a Kindergarden as Part of the Social Service
    • Personal learning environments in language school in advanced English language learners during the pandemic
    • Teaching English as a Second Language Before and During the SARS-COV-2 Pandemic in a Private Institution in the City of Xalapa Veracruz
    • The Use of Flipgrid English Application for the Development of Speaking Skills
    • Students’ Knowledge of Technologies for Preparing Themselves for English Certificate Exams
    • Experience of Social Service inside the «Centro de Auto-Acceso de la Facultad de Idiomas (CAAFI)»: An old perspective and an actual reality
    • Audiovisual resources as support tools in online classes
    • On The effects of English-speaking fluency limitations: a study about the perceptions about the implementation of technologies for undergraduate learners of English as a second language in higher education
    • Deficiency in teaching English as an L2 to students with ASD in a mainstream classroom
    • Exploring Mutual Learning: Student and Professional Interactions During Social Service as an English Teacher
    • Personal Learning Environments in Language school in Advanced English language learners during the pandemic
    • Design learning objects for teaching English
    • Gamification as a Teaching Strategy to Practice Vocabulary and Motivate First Semester Students at the B.A. in English Language
    • On The effects of English-speaking fluency limitations: a study about the perceptions about the implementation of technologies for undergraduate learners of English as a second language a higher education
    • The Efficacy of Audiovisual Media in the EFL Classroom as a Learning Strategy
    • Proper Use and Implementation of Online Resources in a Face-to-face Class and its Impact on Students’ Motivation
    • Tandem The importance of autonomy for the development of speaking skills
    • Digital skills of pre-service teachers for English teaching in Universidad Veracruzana Context
    • The use of LingoClip for vocabulary development in language students
    • Understanding the Factors Behind Adult English Learners’ Dropout in EFL Programs and Strategies for Mitigation
    • Memory of social service in Harmon Hall
    • The effects of the pandemic in the development of speaking and listening skills of the English Language BA students at the Universidad Veracruzana
    • Use of ChatGPT for English teaching and learning at Language School
    • Teaching English in a rural community Closing the gap to knowledge through the Social Service
    • The impact of mobile applications on the learning of English by advanced-level students at the School of languages of the Universidad Veracruzana
  • Publicaciones
  • Digital Competencies for Teachers
  • Redes de Colaboración
  • Líneas de Generación y Aplicación del Conocimiento
Sitios de interés
  • Centro de Auto-Acceso
  • Cuerpo Académico "Autonomía del Aprendizaje"
  • Facultad de Idiomas
  • Lic. en la Enseñanza del Inglés Virtual
  • Portal de académicos UV
  • Universidad Veracruzana
Blogs
  • Blog personal (1)
  1. Inicio
  2. Direcciones de Tesis
  3. Students’ Knowledge of Technologies for Preparing Themselves for English Certificate Exams
  • Compartir
    Twitter Facebook Correo electrónico Whatsapp

Students’ Knowledge of Technologies for Preparing Themselves for English Certificate Exams

  • 14 noviembre, 2024
  • Jorge Martinez Cortes

Students’ Knowledge on Technologies for Preparing Themselves for English Certificate Exams

Publicado en Direcciones de Tesis

Redes sociales

Transparencia

Información financiera presupuestal Gobierno Abierto Avisos de Privacidad

Código de ética

Última actualización
Fecha: 22 noviembre, 2025 Responsable: Jorge Martínez Cortés Contacto: jomartinez@uv.mx
© Universidad Veracruzana. Todos los derechos reservados.
Buzón de comentarios