Tesis de Licenciatura |
||||
| ► 2013 | ► 2014 | ► 2015 | ► 2016 | ► 2017 |
| – | ||||
Tesis de Maestría |
||||
| 2016</a | 2017 | – | – | – |
| – | ||||
Tesis de Doctorado |
||||
| 2017 | – | – | – | – |
![]() |
Tesis Licenciatura 2013 |
| Nombre de la tesis | |
| ► Students’ opinions of the printed vocabulary material at the SAC. | Licenciatura |
| Nombre(s) del alumno(s) | 2013 |
| Angel Reyes González | BA of English |
| Nombre de la tesis | |
| ► Students’ perceptions about portfolio used at the Language Faculty | Licenciatura |
| Nombre(s) del alumno(s) | 2013 |
| Laura Monterrubio López / Melissa Vargas Huerta | BA of English |
![]() |
Tesis Licenciatura 2014 |
| Nombre de la tesis | |
| ► Using skype as a tool to practice communicative skills: student’s responses. | Licenciatura |
| Nombre(s) del alumno(s) | 2014 |
| Angélica Padilla Castillo / Oscar Morgado López | BA of English |
| Nombre de la tesis | |
| ► Storytelling, a tool that contributes to Teaching English as a Second Language. | Licenciatura |
| Nombre(s) del alumno(s) | 2014 |
| Gladys Sarely Mora Romero | BA of English |
| Nombre de la tesis | |
| ► Learning Second Language using mobile devices: Analyzing students’ use of smartphones at the English BA at a Mexican Public University. | Licenciatura |
| Nombre(s) del alumno(s) | 2014 |
| Juan Carlos Velázquez Romero | BA of English |
| Nombre de la tesis | |
| ► Digital competence as an instrument of academic progress in intermediate English students on the English Language BA. | Licenciatura |
| Nombre(s) del alumno(s) | 2014 |
| Tania Betzabeth Mávil Cárdenas | BA of English |
![]() |
Tesis Licenciatura 2015 |
| Nombre de la tesis | |
| ► Students’ perceptions regarding EFL learning by using the technology. | Licenciatura |
| Nombre(s) del alumno(s) | 2015 |
| Maria Fátima Delgado Sánchez | BA of English |
| Nombre de la tesis | |
| ► Students’ perceptions regarding the Use of Technology in the Classroom. | Licenciatura |
| Nombre(s) del alumno(s) | 2015 |
| Daria Génesis Luna Ramírez / Jóse Ignacio Dávila Zavaleta | BA of English |
| Nombre de la tesis | |
| ► Internet, information and communication technologies: listening and podcast. | Licenciatura |
| Nombre(s) del alumno(s) | 2015 |
| Miguel Francisco Arizavalo González | BA of English |
| Nombre de la tesis | |
| ► Proposal for a learning project and its evaluation to practice the speaking skill technological material. | Licenciatura |
| Nombre(s) del alumno(s) | 2015 |
| Dora Luz Hernández Dominguez | BA of English |
| Nombre de la tesis | |
| ► Translation technologies: analysis of the translators usage of operating systemsecosystem integration. | Licenciatura |
| Nombre(s) del alumno(s) | 2015 |
| Nestor De Jesus Rasgado Orozco | BA of English |
| Nombre de la tesis | |
| ► Analysis of some cultural problems “the Simpsons”. | Licenciatura |
| Nombre(s) del alumno(s) | 2015 |
| Samantha Ruiz Herbert | BA of English |
| Nombre de la tesis | |
| ► Differences translation between Dubbingsubtitling of the movie mean girls. | Licenciatura |
| Nombre(s) del alumno(s) | 2015 |
| Itzia Gonzalez Castro | BA of English |
![]() |
Tesis Licenciatura 2016 |
| Nombre de la tesis | |
| ► The use of mobile applications among the students in the BA degree. | Licenciatura |
| Nombre(s) del alumno(s) | 2016 |
| Gustavo Hilario Cruz Ramírez | BA of English |
| Nombre de la tesis | |
| ► Learning vocabulary through English application. | Licenciatura |
| Nombre(s) del alumno(s) | 2016 |
| Tomás Alejandro Reséndez Gómez / Aria Mirtela Retureta Domínguez | BA of English |
| Nombre de la tesis | |
| ► The use of technology: promoting autonomy at the early level in the English BA. | Licenciatura |
| Nombre(s) del alumno(s) | 2016 |
| Jesus Arcos Lopez | BA of English |
| Nombre de la tesis | |
| ► Improving students´ vocabulary learning by using technology. | Licenciatura |
| Nombre(s) del alumno(s) | 2016 |
| Jahir Omar Del Angel Cespedes / David Hernandez Ortega | BA of English |
| Nombre de la tesis | |
| ► Tutoring online, using learning objects for speaking. | Licenciatura |
| Nombre(s) del alumno(s) | 2016 |
| Orlando Quiones Santiago | BA of English |
| Nombre de la tesis | |
| ► English central a learning alternative through specialized web pages. | Licenciatura |
| Nombre(s) del alumno(s) | 2016 |
| Armando Garcia Olivares | BA of English |
| Nombre de la tesis | |
| ► The use of mass effect 3 videogame as a learning too for students at a mixed level at the language school at Universidad Veracruzana. | Licenciatura |
| Nombre(s) del alumno(s) | 2016 |
| David Yael Guizar Palomeque | BA of English |
| Nombre de la tesis | |
| ► Applications of Digital Learning Environments at University Level. | Licenciatura |
| Nombre(s) del alumno(s) | 2016 |
| Daniel Rosas Almendra | BA of English |
| Nombre de la tesis | |
| ► Students´ Perceptions regarding the use of mimiotech in the English class. | Licenciatura |
| Nombre(s) del alumno(s) | 2016 |
| Mariana Sangabriel Grettel | BA of English |
| Nombre de la tesis | |
| ► Mobile learning, analyzing the possible use of Whatsapp messenger as a tool for improving the English learning at the language school. | Licenciatura |
| Nombre(s) del alumno(s) | 2016 |
| Heriberto Mendoza Fernandez | BA of English |
| Nombre de la tesis | |
| ► The use of Socrative as an alternative tool for English tests at the Language School at Universidad Veracruzana. | Licenciatura |
| Nombre(s) del alumno(s) | 2016 |
| Christopher Arturo Perez Cervantes | BA of English |
| Nombre de la tesis | |
| ► The impact of technology in the American culture class. | Licenciatura |
| Nombre(s) del alumno(s) | 2016 |
| Susana Selene Villalobos Arguelles | BA of English |
| Nombre de la tesis | |
| ► The use of listening comprehension for advanced students of the English BA through Wlingua. | Licenciatura |
| Nombre(s) del alumno(s) | 2016 |
| Yamileth Aparicio Silva / Nancy Vera Castillo | BA of English |
| Nombre de la tesis | |
| ► English BA students’ attitudes towards autonomous English language learning. | Licenciatura |
| Nombre(s) del alumno(s) | 2016 |
| Monserrat Perez Montoya | BA of English |
![]() |
Tesis Licenciatura 2017 |
| Nombre de la tesis | |
| ► Learning Objects for Preschool Education. | Licenciatura |
| Nombre(s) del alumno(s) | 2017 |
| Maresa Espinoza Mendoza | BA of English |
| Nombre de la tesis | |
| ► Design and Application of digital learning objects to observe autonomy in junior high students coursing English Junior I in the Department of Continuous Education at the School of Language. | Licenciatura |
| Nombre(s) del alumno(s) | 2017 |
| Ana Vanesa Galan Trujillo / Zyanya Beatriz Sanchez Galaviz | BA of English |
![]() |
Tesis Licenciatura 2016 |
| Nombre de la tesis | |
| ► Los profesores de Lengua Inglesa y la implementación académica de las TIC. | Maestría |
| Nombre(s) del alumno(s) | 2016 |
| Cesar Augusto Borromeo Garcia |
| Nombre de la tesis | |
| ► El grado de apropiación tecnológica y el rendimiento académico de los estudiantes universitarios. | Maestría |
| Nombre(s) del alumno(s) | 2016 |
| Zurisadai Zavaleta Alcala |
![]() |
Tesis Licenciatura 2017 |
| Nombre de la tesis | |
| ► Promoting speaking interaction tasks through peer and group collaboration at the SAC. | Maestría |
| Nombre(s) del alumno(s) | 2017 |
| Maria Guadalupe Alcubila Hernandez |
| Nombre de la tesis | |
| ► The use of karaoke to improve pronunciation English course of teenagers. | Maestría |
| Nombre(s) del alumno(s) | 2017 |
| Amanda Carolina Sanchez Arcos |
![]() |
Tesis Licenciatura 2017 |
| Nombre de la tesis | |
| ► La tutoría en línea en el centro de autoacceso de idiomas (cadi): una propuesta de interacción con las tecnologías de la información y comunicación. | Doctorado |
| Nombre(s) del alumno(s) | 2017 |
| Renata Capi Bustamante |
